Därmed avslutar vi detta......

Nytt år nya möjligheter!

Eller är det nya året bara en fortsättning på det gamla. Utan att bli alltför filosofisk kan vi konstatera att för massor av människor finns en önskan att det nya, genom att passera tolvslaget, ska bli så mycket bättre än det man har nu.

Själv är jag alldeles för cynisk och skadad för att tro något sådant. Saker och ting blir nog så bra som vi gör dom själva och därmed är vi som individer ytterst ansvariga för livet vi väljet att leva.

Mitt 2010 förväntar jag ska gå i samma riktning som detta år. Har jag tur börjar jag läsa paralellt med arbetet här i Norge. Det mesta tyder på att jag ska vara fortsatt frisk och kunna fortsätta med golf, kajak, löpnng, skridskor och allt annat vi håller på med. Självklart hoppas jag att Sivan också har lusten kvar till allt det.

Av detta återstår bara mat, en timmes sömn och en, troligen helvetesnatt på akutmottagningen i Hönefoss.

Till er andra önskar jag ett riktigt GOTT NYTT ÅR!



Vi avslutar året med I was born to love you med Freddy Mercury och Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0