Paddla i Västervik

Dagen paddeläventyr får bli i huvdsak en bildblogg


Paddling förbi Gränsöslott


Båken som riktmärke (den lilla pricken i horisonten)


Så siktar vi öppet vatten och känner att JAKLAR VA DET BLÅSER HÄR!


Så rundar jag den södra udden. Vinden tilltar


Jag lyckas ta mig in bakom en ö och värderar den fortsatta turen.


I ökande vind har jag lyckats ta mig tillbaka i lite skydd


En sista bild på öppet vatten. Jag vänder norröver för denna gång


Vacker ljung och tillverkad förtöjningsplats


Så är jag tillbaka på Sandvik för att äta lunch/middag


Point 65 XP 2006 årsmodell


Så var jag återigen framme i Västervik


Bron in till hamnen och sen är det bara en liten bit kvar. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Godt å se at du hadde med mobilen når du reiser alene på padletur, men alene-tur liker jeg dårlig.

2008-09-09 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0