Kommentar till "Barbaren fra Norge"

Eftersom jag valt att inte kommenterar på Sivans blogg (den norska varianten är en omständlig skitblogg enligt min mening, inte Sivans blogg i sig är bäst att klarggöra) på mikoeskimo får jag göra det här. Får i kål är för barbarer, lungmos, kjöttkaker eller köttpölse för den delen. Pinnekött är en kvarleva från svunna tider och det ser köttet också ut att vara. Mediksterfärs är för självmordskandidater som raskt vill tio-tjugodubbla sitt kolesterol och sist men inte minst... Köttet i butikens köttdisk ser alltför ofta ut som om man styckat det med samma motorsåg som på dagen innan användes för skogsavverkning...

Fast det finns såklart det som är gott, även i Norge såsom polly jordnötter, norsk pizza, spekeskinka och bröd.

Min kära vän och sambo. Du har barbaren kvar i dig, men jag är otroligt glad i dig ändå :-)


Nu sticker jag. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0