Finväder

Idag var det åter bra väder. Inte strålande sol hela tiden, men framåt eftermiddagen så löstes molnen upp och det blev blått för en stund. Jag passade då på att åka och handla lite smått eftersom systeryster med familj skulle titta in när dom var å hemväg från den stora nöjesmetropolen. Så eftersom solen sken passade jag på att ta fram vespan då det var många veckor nu sedan den var på tur.

Det blev en härlig tur

När jag sedan skulle åka och möta familjen systeryster så tog jag återigen vespan. Det kunde slutat illa eftersom polisen hade fått för sig att dom skulle kika efter ett eller annat. Det var som tur var inte mig och föresten så övningskörde jag väldigt lugnt och fint då :-)


Kommentarer
Postat av: systeryster

Tack för en härlig stund på verandan med god lunch och helskön katt som underhållare! Vi ser fram mot när ni och tröjan kommer farande till norra Öland!

kram

2008-09-08 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0