Brunch

Idag var det åter igen sovmorgon. Långt efter att vi vaknat gick Sivan upp och gjorde kaffe medan jag hämtade tidningen. Så blev det sängen igen. Dagsavisen lästes och därefter gick jag igenom de vanliga sidorna i datorn. Först därpå var vi redo att stå upp.


Pannkaka, ägg och bacon till frukost

Besutet att hoppa över frukosten var nog klokt och vi lagade brunch i stället. Amerikanska pannkakor med banan, bacon, stekt vitt bröd och ägg. Till det apelsinjuoce och starkt perkulatorkaffe. Så nu är vi mätta och redo att möta dagen. Vi trodde att det skulle vara luciatåg på stan men hittar inget om det. Vi beger oss nog ner och tittar i alla fall.


Nästan mitt på dagen

Sivan annonserade att hon var sugen på konditori idag igen och det tycker jag låter trevligt.

Vi återkommer med rapport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0