Trött, tröttare och tröttast

Idag väckte Svan mig klockan halv två med kaffe på sängen. Hon skulle jobba kväll och vi gör så att jag står upp då för att vi ska få lite tid tillsammans. Det är helt okej eftersom ag har gott om tid att sova till kvällen nnan jag ska gå.

Jag skulle egentligen sticka ut ch springa och sedan var det en tur till butiken där jag skulle handla lite småtteri. Nu blev det inget av inget. Jag kände att jag var så tröt när jag stod upp och när Sivan hade gått satt jag vid datorn i en kvart innan jag kände att jag var tvungen att gå och lägga mig. Jag tog ulltröjan uppepå och lade mig sedan på sängen. Där somnade jag som en klubbad oxe och har nu i stort sett sovit bort hela dagen. Det var skönt.

Nu ska jag bara diska innan jag lägger mig på soffan en stund. För pigg, det känner jag mig inte...

Ciao



Augustibild från Ringerike som påminnelse om vackra dagar

Kommentarer
Postat av: Siv dä

Dert är nog bra att Du kan sova och få lite återhämtning. 14 nätter på sträck är mycket och att vädret är mulet och grått blir man inte piggare av. Ha det så bra i alla fall och sköt om Er. Kramar!!

2008-11-12 @ 10:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0