Botox i armen och nytt tyg på köksstolarna

Så fick jag äntligen ny tid på neurologen i Linköping. Det var 6 månader försent, men det gjorde inte så mycket då de egentligen inte, så här långt, kunnat hjälpa mig. Först var det brist på tider och sedan var det jag som hade arbetsperiod då den nya tiden dök upp.

Denna gång fick jag som den förra tre sprutor. Då gavs de i musklerna som lyfte fingrarna och som resulterade i att jag inte kunde lyfta långfingret  på över en månad. Det var egetligen allt som skedde. Nu sattes sprutorna i helt andra muskler och detta tror jag betydligt mer på. Det här är muskler som jag känner att jag använder och kanske, kanske kan det bli lite bättre den här gången.

När vi ändå var i storstaden passade vi såklart på att både äta ute och göra en del besök i olika butiker. Som alltid stod också IKEA på besökslistan då vi skulle ha tyger, gardiner och en garderob till hallen. Vi fann allt, men hade såklart inte tänkt på att garderoben skulle bli så stor att den inte fick plats i bilen. Därmed får vi göra ett nytt besök, men det blir nog i Göteborg då vi är på väg hem från jobbet.

Nu väntar en tur på skidor nere på Gamlebyvikens is. Vi hörs!


Nytt tyg till köksstolarna á 46 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0