Så mycket ljusare

Sedan länge har Siv hållit på och renovera trappen hemma. Eftersom livet inte bara består av renovering, utan även av jobb och en god del friluftsaktiviteter har tiden runnit iväg. När Siv som dessutom är perfektionist ska hålla på själv tar det lite längre tid än när jag gör det. Kanske är lika bra det.

Igår var vi i alla fall och hämtade mattan och jag trodde inte det skulle bli någon tillskärning skulle ske förrän hösten. Tänk vad jag bedrog mig. Sivan körde igång på eftermiddagen och ett par timmar senare var hon klar. Jag tror henne när hon sade att hon säkert hade fallenhet för detta då det blev så jäkla bra och snyggt.

Nu ska det bara limmas och sedan är det färdigt. Då tar nedervåningen och hallgolvet vid. Men det blir inte förrän vi kommer hem från Norge i höst (tror jag, men man vet aldrig med Siv).


Vitt och silvergrått i stället för kork och furupanel. Du är så flink Siv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0