Vi fortsätter använda fötterna

Häromdagen var vi ute på skogspromenad. Det var massor av snö och det fanns ett par härliga skidspår (som jag provade dagen efter). Det har blivit varmare, men fortfarande är aktiviteterna rätt så begränsade. Det blir någon mils promenad per dag de senaste dagarna har det även blivit en längre skidtur.


Tusan så mycket snö i skogen :)

Dagens stadsvandring gav egentligen bara en tur till biblioteket där vi satt och läste några tidskrifter. Efter det bjöd Sivan på kafé där jag fick årets första semla medan hon åt sin favorit, prinsessbakelse. På väg hem hade jag bestämt att vi skulle stoppa på COOP. Jag visste att de hade rea på mitt favoritgodis, Julskum. Fem kronor styck för påsarna gjorde att det blev 4 stycken.


En julskum efter maten är toppengott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0