Julafton

Nu har  jag gjort två nätter och det är tre kvar för denna gång. Jag har sovit som en gris idag och min natt kommer därför gå lätt. De första två har det varit full fart och inget talar för att det ska bli mindre i natt. Vi har definitivt gått in i en tid då man gärna ligger på sjukhus även fast det är jul (eller för den delen nyår eller midsommar)

Det har varit kallt här länge nu. I stort sett tror jag det var varit mer än tre veckor med i stort sett under 20 minus. I kväll ligger termometern på minus 22. Inne har vi ganska jämnt och stadigt närmare 20 plus (undnataget då vi sover då vi sänker ett par grader).

Siv hjälper en arbetskamrat genom att jobba dubbelpass. Eftermiddag och därpå natt. Jag hoppas hon har det lugnt medan jag sitter hemma och tittar på tv och äter skinksmörgås.

Till er som firar helgen hälsar vi....


GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Pappis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På Sollidsvägen har det varit full fart hel eftermiddagen till i kväll, vid 21.00 tiden åkte Carlssonsfamiljen hem.Alla har varit samlade för julklappsutdelning Å julätat.Alltså en jättetrevlig kväll.Hoppas du får en bra natt oxå,hälsa lilla vännen Å ha det bra.....Kram till er.

2010-12-24 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0