Höstaktiviteter

Idag visar termometern på framsidan redan en god bit över tjugo grader. Detta trots att klockan bara är lite över tio. Det passar oss bra eftersom det är kvällspaddling idag. Starttiden har fått flyttas fram en timme eftersom solen går ner så tidigt, men det beror också på att det blir ganskakllt och framför allt fuktigt p  å sena kvällen.

Annars har viåter börjat aktivera oss. Sivan har åter tagit upp golfen. Vi gick en golfkurs för 4-5 år sedan ( då vi var alldeles nyträffade. Jag fick till mitt gröna kort ganska fort eftersom jag hade spelat en god del innan. Sivan däremot fick inte tiden att räcka till. Strax därpå flyttade vi ihop och då var det andra aktiviteter såsom bygga ihop ett nytt hem. Det blev också en hel del skidor och sommaren därpå köpte vi våra kajaker.

Nu är dock tiden mogen och vi ska se om vi får till detta mellan andra aktiviteter och jobb. Ett är dock säkertoch det är att vi inte kommer bli på golfbanan hela veckan då vi är ledig. Det har vi alldeles för många spännande aktiviteter att välja mellan för att göra.

I går kväll var första gången. Jag passade på att slå en hink ochinser att det är långt kvar till formken jag hade då jag tog mitt gröna kort. Idag vilar vi från golfen för att sedan åka och slå lite i morgon. Nu däremot är det en solstol på altan som gäller.

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0