Kvällsmat ute

Återigen var det kvarterskrogen A La Onkel som fick besök. Eftersom den bara ligger fyra kvarter bort och är det enda som så här långt finns i Breviksområdet. Det innebär att vi försöker gynna den lite då och då och framför allt köper jag gärna pizza därifrån då jag tycker dom har bland de godaste i stan.

Pizza var vad jag hade tänkt i kväll med, men väl där hade dom dagens tillbud som var liten plankstek vilket var densamma som vanligt men med griskött i stället för oxe. Både Sivan och jag föll för det och ingen av oss var besviken den här gången heller. Tyvärr hade de inte det goda tjeckiska ölet kvar efter helgen utan vi fick nöja oss med ett par halvblaskiga Corona.


Sivan cyklar för att kunna ta en öl


A La Onkels lilla plankstek. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0