Den första sommardagen

Så kom äntligen värmen. Idag har det svettats i trädgården även fast vi i långa perioder bara suttit och läst. Sivan, min kamrat och sambo håller på med sin slutuppsats för psykiatrividareutbildningen hon snart är färdig med och jag försöker finna på annat att göra.

Igår kväll lyckades jag sälja min gamla Mitsubishi. Jag måste säga att det var med saknad jag skiljdes från den. Sivan och jag var uppe och tankade den på eftermiddagen och så var vi till butiken och det är bara att inse. Jag kommer nog aldrig äga en bil som är så mycket fart och körglädje i som just den. Volvon är toppenfin, men det är just bara en Volvo.


Till slut blommar även vår syren, men bättre sent än aldrig som man säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0