Trött

Efter min fjärde natt på jobbet är det så dags för ett dagpass i morgon. Det är utbildningsdag och så fick jag förfrågan om jag kunde ta natten efter det. Något som jag tackade jag till då det ger en del extrapengar. Hur som helst. Eftersom jag helst ska sova i nattså gäller det att komma upp lite skapligt. Jag hade inte ställt klockan utan vaknade före klockan tolv men klev inte upp utan låg kvar och slappade till ett.

Sen blev det inte mer. Jag tog på mig och tog en tur ut med katten, men hade inte tålamod att stå och vänta på att han skulle gå ett par steg var tionde minut. I stället stoppade jag honom under armen  och så fick han gå in. Sedan dess har jag lånat grannens bredband och surfat runt på internet. Ganska snart fastnade jag på flashback.

För er som inte varit där kan jag berätta att det är ett debattforum som innehåller precis allt. Ju mer obskyrt desto bättre känns detibland (även om det finns mycket abvändbart också) som. Här kan du läsa om de bästa sätten att ta livet av dig, tillverka din egen narkotika (eller varför inte bomb) eller så kan du ägna dig i timmesvis åt det jag just gjort, dvs läsa skvaller.

Här finns skvaller om precis allt och alla och om bara en tiondel är sant så är det helt okej. Det handlar om de kungliga, eller våra kändisar. Ibland är det snällt skvaller men såklart är den elaka ryktesspridningen mer spännande. Dagens topics för mig var fullaste kändisen och så lite av varje om kändisar som försvunnit från scenen.

Nu väntar jag med spänning på Sivan som kommer från Modum och praktiken. Hon skulle prata med mäklaren och det ser jag fram emot att få veta mer om. Självklart så delar jag med mig senare.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0