Sol och värme

Äntligen kom värmen tillbaka. Det var helt blått i morse vid sju när jag vaknde och ganska snart kände jag att det skulle bli varmt. Det har föresten märkts inne också eftersom det blivit allt varmare de sista tre dygnen.


Tvättdag med utomhustorkning

Idag är det tvättdag. Jag passar på att sitta ute medan solen är framme fast det tyvärr har blivit alltmer moln på himlen. Desmo tycks också njuta värem och ligger efter husväggen och njuter de stunder solen skiner.


Desmo ligger och leker i solen

Nu ska jag ta min punkterade cykel och gå och fylla luft. Sedan är det lite småsaker som ska fixas när jag ändå är nere.

Vi hörs kanske till kvällen.
/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0