Nysopade cykelbanor

Äntligen är det gjort. Kommunen har sopat cykelbanorna och det är så rent och fint. Såklart var jag direkt ut på en liten tur med inlines när jag kom hem från staden. Det är inte riktigt detsamma som att åka på isen, men nog märks det att vi stått mycket på skridskor i vinter (och inlines i höstas).

Det var inte helt färdigt så en längre runda får det bli i morgon.

I stället fick jag mig en öl på altanen när jag kom tillbaka. Solen sken och det var jättevarmt. Det innebär att kinderna nu är varma och säkert lite röda. Tänk så härligt att det blev fint väder, och som dom har sagt så ska det bli ännu bättre och varmare i morgon.


Sol og en dansk pils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0