Nu är det bara matlagning

Norgeresa och arbetsperiod närmar sig och Sivan har beställt svenskemat. Tacopaj, mexikanske kycklingpaj, hemlagad pizza och potatis och köttfärslåda. Igår gjordes pizzan och idag drog jag igång med pajerna. Det blev 5 stycken.


Tacopaj

Tre taco och två kycklingpajblev det. Jag kan bara instämma med min dotter som säger att när man står länge i köket och lagar mat så blir man inte hungrig. Det är som att matlukten mättar.

Till kvällsmat blev det rester. Varma mackor på köttfärsen från igår. Toppengott!


Mexikansk kycklingpaj

Nu ligger det narpackat i frysen och väntar på export till Norge

Kommentarer
Postat av: Siv

ÅÅÅÅ, som jeg ventar på at den gode maten skal komme hit til lands.....

2009-03-29 @ 22:56:03
Postat av: HerrE själv

Ger upp Sverige i förtid och sticker iväg till Norge. Det innebär att maten snart är på väg :-)



Jag med!

2009-03-30 @ 00:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0