Mest till min tilltänkta

Idag har det gått i trädgårdens tecken.


Då jag kom hem från stan passade jag på att sopa asfalten utanför huset.


Så krattade jag ur rabatten en gång till och passade på och kika om jag kunde
se några blomknoppar. Det kunde jag inte :-)


Så gick jag in och läste på om man kunde klippa Klematis och Kaprifol.
Det kunde man så då passade jag på nu när du ändå inte är hemma och
saknar blomdoften. Nästa år blommar den igen (hoppas jag)
Det blev i alla fall väldigt ryddigt och fint när jag fick rensa ut lite.


Sen var klockan så mycket att jag bara hann ta en kort joggingtur innan det
var dags att sätta fart med kvällsmaten. Gott, gott.


Här till lands kan man se vädret i flera länder. Det ser inte ut som du ska
gå ut så mycket de närmsta dygnen. Själv kommer jag nog sitta på altanen
Eftersom det skulle blåsa rätt så mycket blir det ingen paddling.

Kommentarer
Postat av: Siv

Så flink du er både til å feie gata, klippe buskene og lage mat. Det så utrolig godt ut! Og så har du vår!!!!Her er det fönvind og akutt tining av snö og is. Er mer enn klar for våren.

2009-03-30 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0