Haglöfs Crag

Idag fick jag mina nya vandringsskor. Typiskt att få dom en dag efter sista vandringen med pensionärsgruppen :-)

Hur som helst var dom toppensköna och det var en specialsula som ska anpassas efter foten. Endera genm att man går i dom under två dagar (hoppas man får ta av dom på natten och att det fungerar ändå) eller att man hettar upp dom till 90 grader och sedan står på stället i dom i tio minuter.

Jag beställde fel färg och skulle haft ett par svarta/grå, men bel så förtjust i denna färgen att jag bestämt mig för att behålla dom. Jag tror varken ugglor, vargar eller björnar skräms bort av färgen på mina nya fina skor. I morgon är det paddeldag. Det är Gryts skärgård som ska få ett besök av nio paddlare från Västervik. Så läser du detta i tid, håll tummarna för bra väder och lagom vind.


Haglöfs Crag storlek 43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0