Bloggtorka

Det kunde man tro, men så är inte fallet. I stället är det vårt mobila bredband som ställer till det genom att vi i den finsstilta texten, långt bak på sidan, typ, 37 finner en klausul som säger att när man lastat ner mer än 2 GB så stryps nedlastningshastigheten till nästan ingenting.

Det går att ta sig förbi genom att betala, men det har jag ingen lust med. I stället förbannar jag mig själv att jag bara läste de första 25 sidorna i avtalet där man pratar om att det är fritt och gratis att surfa helger och nattetid. Nu sitter jag således på jobbets dator, klockan är snart fem och det är bara tre timmar kvar.

Jag återkommer när jag finner fungerande uppkoppling....

See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0