Speciellt för Sivan

Idag när skridskoturen var avslutad blev jag med en av våra kamrater hem. Han hade lite problem med sin dator som var nyinköpt. Det var både ett och annat med bl a mailboxen som inte var som det ska och jag lovade att jag skulle titta och se om det var något jag kunde lösa. Som tur var så kunde jag det.

Medan jag satt på övervånngen ordnade vår skridskokompis snabbt i ordning potatis, köätt, sås och äppelmos till middag. Toppengott. Men grejen var den att det blev efterrätt också. Ostkaka med hallonsylt och grädde. Efter det blev jag bjuden på kaffe och chokladkaka. Så gott och så lyxigt.

Dessutom fick jag en burk hemlagad honung som jag ser fram emot att äta upp....


Frödinge ostkaka

Kommentarer
Postat av: Sivan

Vi er noen heldiggriser begge to! Du har fått Frødinge ostekake! Ohhhh så godt det hørtes ut da>! Ellers høres det ut som at du har vært på et skikkelig etargilde (he-he). Klem fra Sivan.

2009-01-28 @ 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0