Solnedgång i Tjust

Så är i princip denna arbetsperiod slut. En natt kvar och sedan bär det hemåt direkt i morgon bittt. Det innebär att jag om bara ett par minuter ska sova en stund. Snowboardbootsen har hittats och de ska jag titta på i Göteborg i morgon. Priset? Ja, det hoppas jag blir ännu bättre!

Söndag är det återigen skridskor. Denna gång med planerat dopp med full utrustning i Gamlebyviken. Jag ska se om det går att få någon som tar kort på HerrE i vattnet (om jag inte fegar ur såklart). Det är normal träning att ta sig ut, gå genom isen med full utrustning och sedan ta sig upp igen.


Bild från sommarens paddeltur i ytterskärgården

Kommentarer
Postat av: systeryster

Fy farao så kallt!!!

2009-02-26 @ 22:55:56
Postat av: Pappis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Själv föredrar ja nog västerviks varmbadshus,men lycka till i alla fall.-Var rädd om dig , ja vill ha dig kvar i många år än, och ha denna kontart är jättekul. Hällsa Å p.o.k.

2009-02-27 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0