Slödag

I dag har allt gått i slöhet. I alla fall nästan. Jag tog ett tag och rengjorde vinterdäcken till bilen innan de placerades på uteplatsen i väntan på att boden ska städas, rensas sorteras och skräpet forslas bort. Då är det tänkt att både däck och takbox ska in där.



I går köpte jag en pocketbok för första gången på länge. Den verkade bra och det gjorde att jag inte har fått något gjort idag. Jag har suttit på altan, alternativt legat på altan och läst. Det har varit varmt i solen eftersom det var lä där , men man har varnat för kalla vindar efter kusten, vilket också stämde. Inlandet skulle visst få 20 plus igen.

Desmo håller sig också i stillhet idag. Han är mycket hemma och ligger han inte inne och slappar ligger han ute. Jag tror på ett sätt att ett kattliv inte är något dåligt liv. I alla fall inte Desmos.


Kommentarer
Postat av: Siv

Hvor er det de blomstene vokser? I vår hage eller?

Desmo er en herlig hannløve og ja han har det veldig bra. Helt sikkert. I morgen reiser jeg hjem! Hipp hipp hurra! hurra! hurra!

2009-04-29 @ 19:01:35
Postat av: HerrE själv

Darling! Du är så välkommen att du inte anar. Blommorna är körsbärsblommor från trädet på framsidan.

2009-04-29 @ 19:25:55
Postat av: Bosse !!!!!!!!!!!!!!!!

Välkommen till sverige,det är någon som väntar .p.o.k.

2009-04-30 @ 20:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0