Rödvin, parmesan och massor av vitlök

Så är jag äntligen hemma igen. Det är nog så härligt att komma till Norge och träffa kärestan min, men som det är skönt att komma hem.

Jag åkte sent i går kväll och var hemma vid fyratiden i morse. Jag sov då ett par timmar innan jag stod upp. Sedan dess har det varit vardagsting såsom handla, tvätta och packa upp. Jag har också varit en tur ute i trädgården när slen kom fram. Det har hänt förvånansvärt lite på de tio dagar jag varit borta.

Nu är i alla fall kvällsmaten äten. Det blev köttfärssås och som titeln antyder var det gott om vitlök. Troligen kommer jag vara precis svullen i munnen av detta i morgon, men efter nästan två veckor utan kryddor som luktar så var det dags.

Veckan framöver består av resande. Jag har två bilar som ska tittas på. En (möjligen två) i Stockholm och en (möjligen två där med) åt Jönköpingshållet. Det återkommer jag nog till när jag vet mer.

Nu ska jag se en film.....

Seeyahh


Kommentarer
Postat av: Siv

Jeg bestiller herved samme type mat om tre uker. Da kommer jeg hjem. Lykke til med jakten på bil...

2009-04-13 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0