Sömnsjuka

Sedan jag flyttade tillbaka till Sverige och Västervik har det hänt något. Jag som alltid, eller i alla fall i många år bara sovit i stort sett 6, max 7 timmar per natt har plötsligt börjat sova betydligt mer. Förr blev jag sömnlös natten efter om jag sov mer än 8 timmar. Nu sover jag niotimmar på natten och kan lätt sova mig igenom hela natten efteråt.

Igår sov jag som jag skrev i förra inlägget ett par timmar på eftermiddagen. Väl uppe på soffan till kvällen känner jag att det är varmt och gott med Desmo, tröttkatten mellan knäna och lyckas trots detta hålla mig vaken. Föresten så såg vi Irene Huss med nattronden igår. Vi har nog sett alla nu och tycker dom är relativt okej.

Hur som helst. Vid halv tolv är det dags för sängen och jag hinner just bara säga godnatt åt Sivan innan ögonen sluts och är helt omöjliga att få upp igen. Jag hinner tänka att detta straffar sig och att jag  troligen kommer vakna klockan fem, pigg och utvilad.

Det gjorde jag inte. Jag vaknade klockan halv nio. Full dag och knallblå himmel. Nu ska jag gå och höra med Sivan vad dagens aktvitet kommer bestå i.


Kommentarer
Postat av: anna

2008-10-25 @ 13:47:46
Postat av: anna

Enter en gång för tidigt....



Ja, antingen är det "gammeln" eller också mår du så vansinnigt bra av att bo i Västervik så hela kroppen kan koppla av...!? Bara att välja.;)

2008-10-25 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0