Regn, höst och chili con carne

Så var första natten gjorde och nu återstår bara 12. Sivan har jobbat färdigt men blir kvar till i morgon. Vi äter frukost samman innan hon sätter kursen mor Sverige och Västervik och den lille Desmo. Det innebär att jag blir själv här med jobb, pc och ca 150 filmer att fördriva tiden med.

Vi hade idag räknat med att få en jogingtur tillsammans, men det ställdes in på grund av att det bara häller ner vatten från himlen. Det tycks inte bli uppehåll och därför lagar vi mat (chili con carne) innan jag går till sängs för att sova en stund innan jobbet.

Lägger en bild på köket som man nätt och jämnt får plats i....


Köket i vår personalhybel

Kommentarer
Postat av: anna

Så stort är mitt "kök" också...men hoppas att jag får tag på en lägenhet med ordentligt kök när jag flyttar...



Ha det så gott!

2008-10-01 @ 22:56:28
URL: http://annatanker.blogg.se/
Postat av: Siv dä

Hej!

Förstår att Ni inte tycker det är värst trivsamt i lyan i Norge när Ni har ett så fint hem i Västervik att jämföra med.

Men vad jag förstår är det mest att sova den lediga tid som är. Trist att Ni inte är lediga samtidigt men det kanske kommer bättre tider.....

Kram!!

2008-10-02 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0