Meg Ryan i My moms new boyfriend

Jag har tittat på en hyrfilm. Det var den ovan nämnde och den var ganska förutsägbar. Hade jag gått på bio hade jag varit väldigt besviken över att ha lagt en hundring. Nu, hemma var det med en kraftansamling jag lät bli spolknappen under långa delar av filmen.

Det värsta med filmen var Meg Ryan som idag har hunnit bli 47 år. Han har sällat sig i raden amerikanska, hårdbantade skådespelerskor som falllit offer under knioven och de idag obligatoriska injektionerna av botox. Som så många andra ser hon inte klok ut med svullan läppar som om hon drabbats av en allergisk reaktion.


Meg Ryan

Nu vet jag inte vad jag ska beklaga. Meg Ryan som inte tycker hon duger som hon var, eller de kvinnoideal som tvingar fram sådana här åtgärder. Snyggt är det ju inte i alla fall...

Kommentarer
Postat av: anna

Ja men, hon ser ju verkligen bedrövlig ut... Att folk inte kan åldras med värdighet. Numer sitter man och tittar i filmer/serier/osv vilka som har lyft sig och inte...tyvärr verkar väldigt många ha gjort det. Puffiga, plufsiga och släta som ägg obeorende av ålder... :(

2008-10-17 @ 20:50:14
URL: http://annatanker.blogg.se/
Postat av: anna

Härlig höstprommis i solskenet och fina bilder!

2008-10-17 @ 20:51:34
URL: http://annatanker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0