En löptur i hällande regn

Igår, då jag ännu hade sällskap skulle Sivan och jag gjort gemensam sak och gett ss ut för en längre löptur i skogen. Vi väntade och väntade, vi åkte på stan och vi åkte hem och fikade. Allt medan vi fortfarande väntade på att det skulle sluta regna. Det gjorde det aldrig utan i stället blev det kvällsmat och därefter ett par timmars sömn innan jag gick på jobb igen.

Idag åkte Sivan hemåt (trist) och jag blev ensam kvar för de närmsta tolv dagarna. Jag somade sent och vaknade alltför tidigt. Det har regnat precis likadant idag, även om dom lovat bättre väder. Men nu när jag tittar ut ser det ut att för stunden vara uppehåll. Jag chansar på att jag hinner en bit innan det börjar om igen.



Därefter ska jag försöka sova ett par timmar innan kvällsmat och ny jobbarnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0