Lördagsgodis

Sivan som inte är någon stor anhängare av traditioner har plötsligt fått för sig att man inte äter julgodis förrän det är jul. Det har för min del inneburit att jag inte fått varken julPolly eller sega Jultomtar, vilka för övrigt är en av mina favoriter.

Igår när jag var och handlade så blev det en påse Pollys juleblandning. Den var toppengod, även om de få som smakade glögg upplevdes som lite konstiga (absolut inte otäcka). Jag köpte också Marabous nya Amigo (som nästan altid är slutsåld på ICA) som vi båda är väldigt glada i. Den finns för övrigt inte i Norge även om dom i stort sett har samma smaker på sin choklad.


Återupptäckt favoritgotteri som bara finns i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0