Ensamma igen

Så har ungdommarna åkt hem till sig. Det var kul att träffa dom men nu har lugnet åter lagt sig i Västervik. Igår satt vi och spelade Nya Finans till långt in på natten. Ingen vann men någon hade lite mer pengar när spelet avslutades klockan 01.

Vi hade i går varit ute på stan och tittat på kläder. Vi fann både klänningar och kostymer. Dottern fann nog vad hon ville ha, men kom sig inte för att prova. Svärsonen fann även hann vad han behövde, men hade inte pengarna på fickan.  Själv fann jag inte något. Jag skulle ha en skjorta, men fann bara konstiga färger. Det är dock gott om tid så det ska nog ordna sig.

Jag provade kostymen igår och glädjande nog var alla, inklusive jag sjävl helt inne på att den var snygg och att den går att ha på bröllopet i december. Jag köpte den till sjukhusets obligatoriska nyårsfest och den är modern men ändå klassisk i snittet.



Idag har det sedan barnen åkt varit praktska saker som ordnats. Vi har varit på stan och handlat samt ätit lunch. Jag har gjort ett jobb och så sttit i telefonen. I kväll är jag trött och jag misstänker att jag endera är sju, alternativt inte har återhämtat mig från arbetsveckan.

Kommentarer
Postat av: Fru G.

Stiiiiiiligt!

2008-11-19 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0