Dåligt med bloggande både här och där

Bloggen går just nu av lite olika orsaker på halvfart. Det är mycket annat nu som tar uppmärksamheten.

En sådan sak är jobb. Jag har fått ett nytt jobb (egentligen gammalt) men denna gång uppnått det jag var ute efter genom att få både tjänst, men även bostad de veckor jag är och jobbar. Det blir gott ned den tryggheten igen.
 
Denna, eller nästa vecka får jag veta hur det gått med ett annat jobb jag sökt, Det blir såklart spännande. Jag håller samtidigt på och letar efter något helt annat att göra, men eftersom det är helt stillastående på Arbetsförmedlingen just nu så sker det inte så mycket mer än just letande.


Annars tar vi oss en liten glögg om kvällen. Ibland den vanliga Blossa som köps på butiken. Andra gånger den vanliga strakvinsglöggen och någon gång därimellan toppar vi den svaga med ett par droppar ur en alldeles speciell flaska som vi köpt för sådant ändamål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0