Tröttitrött

Jag tror det är som dottern min säger. Det tar ett par dagar för medicinen att verka. Idag var jag lite allergisk igen när jag ätit frukost. Jag hade nämligen inte tagit tabletten som jag gjort de senaste tå dagarna. Så återigen tog jag den och på en halvtimme slutade näsan rinna. Skönt.

Vad som inte är skönt är däremot att jag blir så trött. Tydligen en vanlig biverkning av allergimedicin. Idag igen går jag ner för att väcka Sivan, men liggandes i sängen blir jag så trött att jag fort somnar om. Detta trots att ag var pigg ett par minuter innan. Märkligt, men vi får se om det går över.


Idag är planen inlines alternativt en liten tur ut till golfbanan för att slå ett par bollar. I övrigt inget!















Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Jo, vi skal pakke og rydde og vaske!

2008-05-15 @ 11:07:30
Postat av: Fru G.

Välkommen in i allergins underbara värld!

2008-05-15 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0