Storbesök på bloggen

Igår blev det plötsligt ett genombrott på bloggandet. När jag i går kväll roade mig med att titta hur många besökare jag hade haft så slog diagramet i taket. Plötsligt hade jag mer än femdubblat mitt besökarantal.

Självklart så undrade jag vad det berodde på och det enda jag kan komma på med ledning av min sida är intresse för russebussarna och Tryvann. Det vara bara en kommentar på mitt inlägg och det var en snill norsk jenta som menade att det inte gällde alla russ att ha så snuskigt pengasjukt påkostade bilar. Sedan visar min nya besökskarta också att de flesta beökar kommer från Norge och då hela landet.

Idag har bloggen skjutit ytterligare lite upp med antal besökare men stämmer min tes så bör den sjunka tillbaka något under morgondagen. Tyvärr fårjag väl säga för visst är det kul att skriva för många besökare.



Kommentarer
Postat av: P3

Det förstår jag är kul! Själv var jag nog inne här 100 gånger igår, och snart lika många i dag. Kram

2008-05-02 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0