Lång dag

Efter nästan 9 timmar i bilen är vi nu på hotellet. Vi ska ta en öl, äta chips och se semifinal då vi ändå är i Sverige. Det blir sedan tidig kväll då vi ska upp grytidigt för att hinna äta frukost innan vi ska på banken. Sen blir det husgenomgång och avlastning av en massa kartonger som följde med oss hit (kajakerna har vi redan tjyvlagt upp på altanen).

I övrigt innehåller morgondagen lite småsaker som besök på posten, kommunhuset och Karlsson´s. Jag menar då butiken eftersom vi ska köpa en brevlåda som ska sättas upp innan vi flyttar in. Sedan ska Sivan iväg och titta på en vespa. Ja, den nedan. Visst är den fin! 200 cc och jag räknar med att hon skjutsar mig om det blir affär.



Sen ska vi också ta en hel hög med kort på huset och trädgården. Vi kan väl säga att det har potential, men just nu såg det ut som hur mycket jobb som helst. Jag tror inte det är gjort just något underhåll de sista fem åren, minst. Trädgården är totalt vildvuxen, men då tänker vi positivt att så fint det kommer bli rätt så fort.




Bilder på vårt hotell nedan, bilder på trädgården ovan och huset, det blir en annan dag.







Vi hinner nog inte höras i morgon eftersom vi troligen inte är hemma föränn långt in på torsdagsmorgonen... Därför säger vi GRATTIS till den som fyller år och ha det till er andra!

Kommentarer
Postat av: Fru G.

Jag gissar att det är mig ni grattar, (inte för att jag tjatat direkt...)så tack så mycket! Jag blir så glad!!! Lycka till i morgon & ha det så bra i er nya hemstad!

2008-05-20 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0