Kameran är tillrätta

Som jag trodde så dök den upp. Favoritkameran min. För bara en liten stund sedan så skulle Sivan ha en musmatta för att sitta med extern mus vid den bärbara och jobba. Snäll som jag är tänkte jag hjälpa henne och jar var säker på att jag hade sparat en i datorväskans ytterfack.

Där fanns ingen musmatta, men väl en kamera av märket Konica och som varit saknad i två veckor nu.



Nu återstår bara att göra ett test vilken kamera som ger bäst bilder. Min nya Canon blir jag alltmer förtjust i.


Ciao

Kommentarer
Postat av: Siv d.ä.

Så bra att kameran kom tillrätta.
Roligt att läsa Din blogg och få ta del av vad som händer hos er.

2008-03-09 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0