I händerna på dator och programtillverkare

Så är allt fixat med datorn här hemma. Det tog tid denna gång och jag vet fortfarande inte helt vad som var fel. Allt är nu i alla fall raderat och inlastat på nytt. De program som jag brukar använda är nerhämtade från internet och likaså de virus och antispyprogrammen. Det är inte sant så mycket det finns som inte ska vara i en dator och oavsett hur mycket man beskyddar sig så finns det alltid något som tar sig ner och in i alla fall.

Själv "städar" jag våra datorer någon gång per vecka. Då kör jag tre olika antispy och i alla fall ett virusprogram. Sen finns det lite andra nyttoprogram som man också kan köra om man nu vill. Men jag tror ändå att jag kommer få leva med att någon, eller ngra gånger per år få köra om datorn från början. Det är inte speciellt kul utan mer bara är.

Men det är jäkligt kul när det är färdigt och den är i nyskick igen!



God natt käre läsare


Kommentarer
Postat av: Sivan

Og jeg er så glad for at du har orning og redo i datorn. Det er helt luksus for en kvinne og ha en pc som er rask og en mann som deg! God natt til deg fra hopitalet!

2008-03-27 @ 00:56:20
Postat av: Sivan

HOSPITALET. Trøtt i trynet serru!

2008-03-27 @ 00:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0