Fredagskväll

Så faller bitarna på plats. Huset ska vi troligen åka och titta på och den information jag fick, både från min far, men även från mäklaren skingrade en del frågetecken. Rent praktiskt ser det också ut att lösa sig bra på grund av ett erbjudande om en övernattning. Vi tar ställning under helgen.

Det här inlägget skulle egentligen handlat om en hackspett, men med magen full av god mat så orkar jag inte tänka på aktiviterer av sådant slag. I stället kan jag berätta att middagen idag bestod av en gammal favorit. Tacos med köttfärs, grönsaker, creme fraiche och ost toppad med en god del parmesan. Jättegott!
Till det blev det en Masi, 1994. God, men kanske lite tunn till den starka köttfärssåsen.


Annars är det såklart svenskeafton här på kontoret och pc:n. Sivan har någon bekant som ska vara med på talangjakt på tv, men så fort det är slut blir det plugin på tv:n och Så ska det låta. Jenny Berggren, Magnus Carlsson, Robert Gustavsson och Åsa Fång. Det blir en toppenkväll för en utlandssvensk.


På återseende
//HerrEriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0