Vårsol

Igår hade vi äntligen sol. Det var första gången på länge och jag njöt i fulla drag. Tyvärr blev det inte någon kajaktur eftersom jag hade en del ärenden på stan. Bilen skulle ordnas och den gamla datorn hade havererat igen. Därmed var den inne på felsökning. Det var många turer fram och tillbaka till stan innan allt var klart. Bieln är idag fixad och lär nog fungera i två år till.

Datorn är inte något gjort med undantaget lite mer minne. För MC-data kan jag berätta att jag äntligen funnit felet med den försvunna skärmen. Det är helt enkelt glapp i den och när det blir pengar på kontot ska den bytas ut.

Katten Desmo bryr sig inte om sådana triviala ting. Han parkerade sig uppe på spisen, i solskenet.


Desmo njuter solskenet

Kommentarer
Postat av: Sivan

For en lekker katt!

2008-12-04 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0