Slalompremiär

Den 23/12 slumpade det sig så att både Sivan och jag var lediga på dagen. Vi skulle jobba aftonvakt och vädret skulle vara okej. Därför passade vi på att sticka iväg till  Norefjell och åka slalom. Det var säsongspremiär och gick relativt bra. Det är klart att det kändes i låren (jag känner fortfarande av det) med det var kul.

Snön var väl lite grov (snökanonsnö) och på några ställen lyste det igenom, men vad gjorde det. Vi hann åka massor på de tre timmar vi löste kort för och nu väntar vi bara till nästa vecka då vi far iväg på en ny tur.

I morgon ska jag berätta och fikastugan uppe i backen, men den förtjänar en historia för sig...


Den sista backen ner mot Krødern som slingar sig fram


Sivan, min levnadskamrat och makker


Poserar villigt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0