Trevligt bemötande på Socialstyrelsen

Man ska vara rättvis och därför återkommer jag till detta ämne.

Jag fick efter ganska kort tid tag på en trevlig dam i växeln som försökte sätta över mig till en handlerade. Det gick ju inte och jag fick ringa upp igen. När jag förklarade mitt ärende så fick jag direktnummer och kunde så ringa själv.

Det gick över förväntan och redan första samtalet så kom jag fram till en förvånad handlerare som stod med jackan på och troligen skulle gå på lunch. Jag förklarade och erbjöd mig att ringa upp senare, vilket säkert fick henne att smälta och hon lovade hjälpa mig på en gång.

Så fem minuter senare av hennes lunch visste jag vad vi skulle ha och hur vi skulle göra. Så därmed tackade jag för hjälpen, beklagadet at jag stulit av hennes lunch och önskade henne en fortsatt god dag.

Hon önskade detsamma och därmed var det hela klart!

En enkel match!

Kommentarer
Postat av: Fru G.

Jag förstår inte vad det är för grej som du har lagt in under klockan? Det ser så avancerat tekniskt ut.... Hajar liksom inte....

2008-04-30 @ 15:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0