Starkt kaffe och och Minttu

På förfrågan om jag är piggare, eller har fått influensa är svaret bättre. Jag har såklart haft magsjuka jag med men är så lyckligt lottad att det inte blir mycket att skryta med. Jag var dålig en gång och då höll det i sig i nästan 6 timmar.

Nu har jag i stället tagit fram cyklarna då vi åker bort på parmiddag i kväll. Gamla bekanta som lagar god mat och brukar ha gott om konjak hemma. Det blir säkert som vanligt, en kväll att minnas. Jag har förberett Sivan på att vi troligen får gå hem med cyklarna i natt

.

Då jag inte hade lust på varken wiskey, vin eller konjak nu fick det bli en skvätt varmt och starkt kaffe med en rejäl dos Minttu i. Gott, gott!



God kväll önskar HerrEriksson og Sivan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0