Rapport från ett vanligt torg

Jag hade kameran med idag eftersom jag tänkte att jag kunde ta ett kul kort om det hände något när vi var ute. Det gjorde det inte så jag tog ett kort på när inget hände i stället.


image297


Detta är en helt vanlig syn på "vårt" torg. Några ölgubbar som sitter på en bänk och pratar om allt möjligt. Ett antal psykiatriska ungdommar som sitter (utanför bild) och röker och dricker kaffe på en Barista hela dagen. Och så är det en och annan pensionär som går förbi eller sitter och njuter värmen tillsammans med skolungdomarna som är påväg hem från skolan.

En alldeles vanlig dag på torget alltså. Men så här ser det ut i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0