Donald Duck och inköpcentralen

Det går inte fort när man ska göra något här till lands. En bit in på det nya året insåg jag plötsligt att det låg Kalle Anka lite överallt och drällde. Framförallt på toaletten. Då vi har pärmar att sätta tidningarna i, snyggt och prydligt tänkte jag att det skulle vara en smal sak att beställa fler.

Så långt allt väl. Jag beställde och fick bekräftelse bara någon vecka senare, vilket är snabbt här i Norge. När jag nu tittar tillbaka så ser jag att det är 6 veckor sedan jag mottog bekräftelsen. Således är det dags att göra som Petra var inne på. Vi tar fram det hemliga vapnet och så sänder vi ett nytt brev. Denna gång lite spetsigare i tonen?


 

image212


Kommentarer
Postat av: Petra

jag trycker på refresh, jag läser och trycker en gång till och som magi har ett nytt inlägg publicerats.

2008-04-01 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0