Att äta på fingrarna

Jag har fått en after shave av Sivan. Den använder jag någon gång ibland när jag är nyrakad, såsom just nu. Då kommer den lille slasken, Desmo och är sugen. Sugen på kyss och smek. Han går med glädje över hela mitt ansikte och om jag har frisyrgele går han över håret också med sin lilla stygga tunga.

Han har utan tvekan den värsta tunga jag någonsin har träffat hos en katt. De brukar vara sträva, men denna är något extrem. Det gör så ont att det är omöjligt att uthärda mer en två drag med den. Tar man sedan med fingret där han slickat (om det är i ansiktet) känns det som om man skrapat huden riktigt hårt.

Det är en av anledningarna till att han inte får slicka i ansiktet, eller håret för den delen. I stället så slickar han på händerna och tuggar ivrigt på fingrarna, ett efter ett. Tills smaken är borta, eller han är tillfredställd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0